Je bestelling wordt binnen 1 werkdag verzonden, waarbij de meeste bestellingen ook binnen 1-3 werkdagen worden bezorgd binnen Nederland. De verzendingen buiten Nederland is afhankelijk van de gekozen bezorgdiensten en de drukte bij die diensten.
Onze bestellingen worden verzonden via ShopsUnited, waardoor de levertijd afhankelijk is van de drukte bij de diverse bezorgdiensten zoals PostNL, DHL, DPD, UPS, FedEx of andere koeriers.
Hoe zorg je ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk op het juiste adres aankomt? Zorg er eerst voor dat het juiste verzendadres is ingevuld en dat het huisnummer en eventuele aanvullende huisnummergegevens ook kloppen.
Mocht dit niet het geval zijn, neem dan meteen na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op via info@matchapremiumnederland.nl
Verantwoordelijkheid voor het afleveradres
De klant is verantwoordelijk voor het correct en volledig invullen van het afleveradres tijdens de bestelling. Indien een verkeerd of onvolledig adres is opgegeven, is Matcha Premium Nederland niet aansprakelijk voor het verlies van het pakket of eventuele vertragingen.
In geval van verlies, vertraging of extra kosten als gevolg van een foutief opgegeven adres, behoudt Matcha Premium Nederland zich het recht voor om deze kosten op de klant te verhalen. Indien het pakket opnieuw verzonden moet worden of een vervangend product nodig is, zullen de kosten hiervan volledig door de klant gedragen worden.